lördag 3 mars 2012

produktiv..

Dag trots allt.. 
Är inne på maskin nummer 3 med tvätt..
Diskat..
Rensat i förrådet och satt en massa grejer till försäljning..
Dammtorkat..
Bäddat rent i sängen..
Skrubbat rent spishelvetet..
Ryggen har faktiskt varit med på noterna nästan hela dagen.. hoppas det håller i sej tills imorrn så jag kan fara o gosa på Lille-Prutt en sväng.. skulle även behöva fara till jobbet och slipa fram byrån,spjälsängen och Lindas LB så dom e klara för lackering på måndag..

Sen var Martina förbi och skänkte lite barngrejer..

 Ett litet bord med 2 stolar samt en pusselmatta.. och till stolarna hör det till 2 st dynor med kattansikten på.. dom var lite dammiga så jag passade på att tvätta dom också.. 
Oerhört tacksam för alla saker jag fått till Felicias rum.. det uppskattas oerhört mycket.. och jag skall följa era exempel sen när sakerna inte länge behövs och skänka dom vidare till nån annan som behöver dom..

Ja det är som sagt lördag och jag börjar bli aningen rastlös.. skulle vara trevligt med besök så man hade nån att surra med.. 

Jaja.. blir väl till att ta sej ett bad och slockna i soffan senare i afton.. 

Puss&Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar