söndag 11 mars 2012

babysim..

Idag var det dags för premiärsim för Lille-Prutt..
Eftersom jag själv tydligen var såpass mycket i vattnet att morsan trodde att det skulle växa gälar på mej så hoppades jag på att Felicia iaf inte skulle vara nån badkruka.. 
Hon såg lite skeptisk ut till en början..

Men jag förklarade för henne att det är lugnt..

 Då blev hon genast lite lugnare..

Medans dom flesta andra barnen grät och var allmänt missnöjda så sprattlade min lilla älskling på som om hon inte gjort nåt annat..
Blev en suddig bild på henne när hon badar så jag ids inte lägga upp den
Är så sjukt stolt över min lilla prinsessa..

Synd att jag mest troligt kommer att missa nästa söndags babysim då jag misstänker att vi inte hunnit komma hem från hemavan ännu.. men veckan därefter ska det plaskas kan jag lova..

Puss&Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar