torsdag 1 mars 2012

Presenter!!

Har fått lite grejer till Felicia.. 
Från Syster och Saga kom snuttefilt/täcke, en docka, en Barbabok och en skitfin värmeljushållare i kristall/glass med Felicias födelsedatum,vikt och längd..

Skitfin.. :-)
Var ju tvungen o inviga den direkt..

Och sen fick Felicia en jättefin "nanin" av TT och Linda..
Asså jättegullig.. men wat´s app wit dem 12 st tvättlaps lixom?? ska man klippa bort dom kanske??

 STORT Tack för gåvorna.. Felicia kommer säkert att älska dom..

Annars så börjar ryggvärken ge med sej lite grann.. men nu börjar näsan rinna istället.. whadda fakk äre frågan om?? 
Iofs lika bra o göra bort alla sjukdomar/krämpor på en gång så är jag iaf förhoppningsvis frisk till Hemavan trippen..

I helgen hoppas jag på att vara osnorig så jag kan fara o gosa med Lille-prutt.. och sen blir det ju att vara på jobbet i vanlig ordning.. 

Puss&Kram

6 kommentarer:

  1. Men NEEEEEJJJ!!! Är det något som småttingar ÄLSKAR så är det att pilla/gnaga/suga på dom där tvättlapparna. Tvättlapparna kan visa sig vara bättre än själva gosedjuret. :) Saga ligger än idag och pillar på tvättlappen till pippin innan hon somnar. Kul att du gillade ljusstaken, och hoppas all data på den var rätt.

    SvaraRadera
  2. Haha, näää du ska INTE klippa bort dem. De vill Felicia säkert suga/tugga/pilla på :) Lite det som är tanken ;)

    SvaraRadera
  3. Karlar.... *skakar på huvudet* ;)

    SvaraRadera
  4. men hur fan ska jag veta allt..

    SvaraRadera
  5. fnissa på du.. men fnissa med måtta då du är medveten om att jag ej påbörjar lackeringsarbetet av din longboard ännu.. mycket kan hinna ändras.. ;-)

    SvaraRadera