lördag 3 mars 2012

my back is killing me!!

Har fått sova sammanhängande större delen av natten.. vilket jag tackar läkemedelsbolagen samt forskarna som tagit fram Diklofenac och Voltaren för..
Typiskt att det ska vara goväder just nu.. hade tänkt o pipa iväg och gosa lite med Lille-prutt idag.. samt att jag har en del grejer jag skulle behöva ta tag i på jobbet..
Men jag har bestämt mej för att hålla mej hemma hela helgen samt belasta ryggen så lite som möjligt så att jag förhoppningsvis blir kvitt den här smärtan så snart som möjligt.. 

Well.. tur jag har en del tvätt samt diskning och städning att ta tag i här hemma ifall jag skulle känna mej uttråkad..
Hoppas ni ger er ut i vårsolen.. den kändes underbar när jag stack ut nosen på balkongen..
Kaffedags!! 

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar